Torebki dla wymagających kobiet: GUESS i TOMMY HILFIGER.





Witam wszystkich


Większość kobiet kocha torebki i ja zapewne do tej grupy się zaliczam. Kocham torebki i mam ich sporo w swojej kolekcji. Ostatnio do mojej kolekcji dołączyły dwie perełki, na które polowałam już dłuższy czas. Ze względu na to, że cena początkowa była bardzo wysoka to postanowiłam trochę poczekać. Czekałam i czekałam, a cena jak na złość nie chciała spaść, aż tu nagle pojawiła się okazja i zakupiłam je w atrakcyjnych cenach. Jedną z nich w sklepie stacjonarnym, a drugą przez internet. Mowa tu oczywiście o torebce GUESS oraz TOMMY HILFIGER.

Torebkę GUESS kupiłam stacjonarnie w sklepie firmowym Guess w Gdańsku. Mój model to:
 GUESS YANNA CROSSBODY HWYANCP3921 w kolorze pięknej, soczystej czerwieni. 

GUESS YANNA CROSSBODY HWYANCP3921

Torebka wykonana jest ze skóry ekologicznej. Materiał jest usztywniony, co powoduje, że torebka nie odkształca się podczas noszenia. Z przodu torebka jest pikowana oraz ma delikatne przeszycia. Natomiast z tyłu jest gładka. Zapinana jest na złoty zatrzask, który ukryty jest w klapie torebki, więc nie ma tu mowy o jakimś nieestetycznym zapięciu, który rzuca nam się w oczy. Z przodu widnieje napis firmowy, który właśnie ukrywa ten zatrzask. 

GUESS YANNA CROSSBODY HWYANCP3921

Torebka GUESS posiada również pasek, który łączony jest ze złotym łańcuszkiem. Na szczęście łańcuszek jest tylko estetycznym dodatkiem do torebki, a cały ciężar torebki opiera się na pasku, który ma regulowaną długość. Dlatego torebka jest bardzo wygodna w noszeniu i wbrew pozorom jest bardzo pojemna. Ja noszę ja również do pracy, a zabieram wtedy ze sobą mnóstwo rzeczy i wszystkie bez problemu mieszczą się w niej. 

Środek torebki wykonany jest bardzo solidne i estetycznie. Wszystko jest porządnie obszyte i nie wystają żadne nitki. Nie widać tu niedopracowania, pośpiechu lub robienia czegoś na siłę. Widać tu dbałość o każdy szczegół. 

W środku znajdziemy mniejszą małą kieszonkę zapinaną na zamek. Po drugiej stronie w środku torebki znajdziemy trzy mniejsze kieszonki, które bez problemu zmieszczą jakieś drobne rzeczy, które chcemy trzymać osobno. Znajdziemy również markowy znaczek oraz metkę mówiącą o oryginalnym produkcie. Środek wyścielony jest materiałem w kolorze beżowym z inicjałami brązowymi tej marki. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia:

Guess

Torebka jest pięknie wykonana i bardzo estetycznie. Tutaj producent dba o każdy szczegół, o każdy detal. Czuć jakość nosząc ją. Mam ją już kilka miesięcy  i nic się z nią nie dzieje. Dalej wygląda jak nowa. Muszę wam dodać, że przy zakupie otrzymacie specjalny worek, który chroni torebkę przed kurzem, brudem lub otarciami. Worek bardzo mi się przydał, ponieważ torebkę trzymam w szafie wraz z innymi rzeczami, a dzięki temu workowi to wiem, że nic jej się nie stanie. Nie zabarwi się od innych torebek oraz nie uszkodzi. Torebka również posiada mały uroczy znaczek Guess, który dodany jest do paska. Wygląda to bardzo fajnie.



Delikatny element, a jakże uroczy. Nie wiem jak wy, ale ja zwracam uwagę na takie detale. Jak to mówią mała rzecz a cieszy :-) 

Torebka nie należy do tanich i jest to inwestycja na dłuższe lata niż tylko jeden sezon. Dlatego uważam, że jest warta swojej ceny. Mam ją już kilka miesięcy i noszę ją bardzo często. Pasuje do wielu stylizacji. W tym również sportowych, więc uważam, że warto coś takiego mieć w swojej garderobie. Wiem, że nie rozstanę się z nią za szybko, ponieważ lubię takie klasyczne i ponadczasowe torebki. 

Kolejna moja perełka to torebka TOMMY HILFIGER, którą kupiłam przez internet na stronie ZALANDO. Szybka przesyłka i wszystko przyszło do mnie bez uszkodzeń, więc tę stronę polecam. Mój model to TOMMY JEANS LOGO TAPE CROSSOVER AW0AW08301- OGY. W kolorze granatowo- czerwonym. Piękny intensywny kolor z małym srebrnym akcentem, który przykuwa naszą uwagę. 

TOMMY JEANS LOGO TAPE CROSSOVER

Torebka wykonana jest z poliestru z recyklingu, więc kupując ją dbamy również o środowisko. To taka mała ciekawostka, ale pewnie dla niektórych osób znacząca. Fajnie jest przyczynić się do poprawy stanu środowiska chociaż w malutkim stopniu. Od czegoś trzeba zacząć.

 Z przodu mamy mniejszą kieszonkę w kolorze czerwonym, która nie ma zapięcia, więc swobodnie możemy do niej wrzucać rzeczy, które często wyciągamy. Ja tam np. noszę pomadkę ochronną, którą ciągle wyciągam z torebki, a tak robię to szybko i wygodne. Z przodu widnieje również logo producenta. 


TOMMY JEANS

Torebka zapinana jest na zamek metalowy, który przy końcu posiada uroczy breloczek z logo producenta. Tył torebki jest gładki i nie posiada żadnych dodatkowych kieszonek. Mi akurat to odpowiada bo wiem, że torebka nie będzie wtedy haczyć o kurtkę, spodnie lub inne elementy mojej garderoby. 

Pasek torebki ma regulowaną długość i jest bardzo szeroki, przez co bardzo wygodnie nosi się tę torebkę. Praktycznie nie czuć jej na ramieniu. Dla mnie jest to bardzo ważny element żeby torebka była wygodna w użytkowaniu. Do ozdoby torebka nie jest mi potrzebna. Przez całą długość paska widnieje napis producenta, który dodatkowo fajnie się prezentuje i nadaje torebce nieco bardziej sportowego charakteru.



Środek torebki jest granatowy oraz posiada metkę z logiem producenta. W środku znajdziemy również mniejszą kieszonkę, która jest zapinana na zamek. Środek torebki TOMMY JEANS LOGO TAPE CROSSOVER jest wykonany bardzo estetycznie i wszystko jest dopracowane. Tu nie ma mowy o jakichś wystających nitkach, poszarpanym materiale. Wszystko było zrobione z ogromną starannością. 
Poniżej możecie zobaczyć jak prezentuje się środek tej torebki.

TOMMY JEANS

Torebka jest bardzo dobrze wykonana i dlatego uważam, że jest warta swojej ceny. Pomimo małych rozmiarów jest bardzo pojemna i wygodna w użytkowaniu. Noszę ją często do sportowych stylizacji. Zestawiam ją najczęściej z trampkami, które świetnie z nią współgrają. Mam ją już kilka miesięcy i nic się z nią nie dzieje. 

Jak wam się podobają te torebki? Co o nich sądzicie, a może wy macie swoich ulubieńców jeśli chodzi o torebki? Jestem bardzo ciekawa. 

Komentarze

  1. Obie marki lubię. Fajne torebki choć nie są do końca w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię poszaleć z kolorami w dodatkach :-)

      Usuń
  2. Guessa bardzo lubię, choć bardziej te nowe kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nową kolekcję torebek widziałam i nawet kilka wpadło mi w oko.

      Usuń
  3. Najbardziej mi się podoba czerwona torebka :) Taka bardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo ładnie, aczkolwiek to nie moje klimaty. Ale wiadomo, każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi w modzie, żeby każdy z nas miał nieco inny gust. Wtedy nie jest za nudno :-) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Żadna z nich nie jest w moim stylu, więc tych akurat bym nie szukała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas ma inny styl, więc to zrozumiałe. Na tym polega moda, że jest różnorodna :-)

      Usuń
  6. Torebka w kolorze czerwieni jest przepiękna i super się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jakoś właśnie ta torebka jest bliższa mojemu sercu :-)

      Usuń
  8. Ta czerwona wymiata, ale boje się zapytać o cenę😉bardzo podobają mi się takie torebki, jednak zawsze szkoda mi kasy i stawiam na tańszą wersje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją z rabatem i kosztowała około 300 zł. Też jakoś zawsze szkoda mi pieniążków, ale tym razem się skusiłam :-)

      Usuń
  9. Obie torebki są śliczne, ale ta z Guess skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna torebka, widać że dobra jakość i jest pomna :) jednak wolałabym kolor bardziej pastelowy :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Chyba gdzieś widziałam na stronie internetowej pastelowe kolory tej wersji torebki :-)

      Usuń
  10. ja mam tylko 2 torebki, na dzień i na okazję, chyba muszę jakąś kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne torebki, ja mam czarną z Guess i ją uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym kupić sobie czarną torebkę z Guessa :-)

      Usuń
  12. Obie świetne, też jestem torebkomaniaczką, mam ponad 35, ,choć ostatnio część oddałam siostrze i siostrzenicom. Lubię najróżniejsze torebki, klasyczne, oraz takie odlotowe jak np. gitara, czy kostka rubika. Cieszę się, że zostawiłaś u mnie komentarz, bo trafiłam na fajny blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa prawdziwa kolekcja torebek. Zazdroszczę :-) Pozdrawiam i dziękuję za takie miłe słowa.

      Usuń
  13. Ja wolę bardziej stonowane kolory :D ulubieńców nie mam, nowe kupuję raczej jak w starej coś się zepsuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry sposób, aby za często nie kupować torebek :-)

      Usuń
  14. Prześliczna jest ta czerwona torebka :) Jak dla mnie pasowałaby i do sukienek i do spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladne moja wialkosc idealna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkość torebek można określicz jako średnią, ale są na tyle pojemne, że bez problemu ja trzymam w nich potrzebne rzeczy:-) pozdrawiam

      Usuń
  16. Wyglądają super. Moje wymiary i styl.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dalej jak 2 dni temu zepsula mi sie torebka:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY