Pudry sypkie oraz w kamieniu dla cery wrażliwej: RIMMEL STAY MATTE, ECOCERA.





Witam wszystkich


Temat cery wrażliwej i skłonnej do podrażnień oraz rumienia wywołał u was duże zainteresowanie. Dlatego postanowiłam napisać nieco na temat pudrów sypkich, które sprawdzą się przy tego typu cerze. Każdy kto ma cerę wrażliwą, trądzikową wie ile musi włożyć pracy żeby cera wyglądała dobrze i nie reagowała alergią na kosmetyki. Szczególnie posiadacze takiej cery muszą uważać właśnie na kolorówkę. Dlaczego???Tego dowiecie się w dalszej części postu.

Pudry sypkie lub w kamieniu służą do wykończenia makijażu oraz utrwalenia. Makijaż ma utrzymywać się przez cały dzień, a nasza cera ma być nieskazitelna i idealna. W teorii brzmi to fajnie, ale z praktyką już bywa o wiele gorzej.

Sama wiele razy skusiłam się na jakiś produkt pod wpływem mody, reklamy albo promocji. Nie zawsze kończyło się to dobrze dla mojej cery. Często po takiej przygodzie miałam podrażnioną twarz, wysyp krost, plamy. Ogólnie cera zrujnowana i plan naprawczy na wiele miesięcy.

Do wszystkiego dochodziłam metodą prób i błędów i wiecie co??? Najwięcej niestety popełniałam błędów, które teraz pozwalają mi dzielić się z wami moimi doświadczeniami. Po latach sprawdzania różnego rodzaju pudrów sypkich oraz w kamieniu muszę śmiało wam powiedzieć, że najlepiej nie zmieniać za często kosmetyków. Jest to bardzo ważny punkt przy cerze wrażliwej.

Jeśli masz cerę wrażliwą szukaj w pudrach sypkich takich składników jak:
  • ekstrakt z jęczmienia- absorbuje nadmiar sebum,
  • krzemionka- działanie antybakteryjne i wygładzające,
  • witaminy A, C, E- witaminy młodości,
  • ekstrakt z ryżu- zmniejsza zaczerwienienia na naszej skórze, świetny również dla cer trądzikowych,
  • naturalnych ekstraktów z ziół, które będą działać kojąco np. nagietek, rumianek, ekstrakt z ogórka,
Moim odkryciem ostatnich miesięcy jest puder sypki ryżowy z ECOCERA.

PUDER SYPKI ECOCERA

Puder ma kolor białego proszku. Natomiast wykończenie makijażu jest transparentne. Skład jest świetny. Tutaj nie ma się do czego przyczepić. Cena niska, a jakość perfekcyjna.Jeśli chodzi o działanie tego pudru ryżowego z ECOCERA to śmiało można powiedzieć, że:
  • długo pozostawia skórę matową, efekt utrzymuję się wiele godzin,
  • makijaż po nałożeniu tego pudru nie wymaga poprawek w ciągu dnia,
  • wykazuje działanie kojące dzięki zawartości ryżu,
  • nie zbiera się w załamaniach ani nie podkreśla zmarszczek,
  • świetnie łączy się ze wszystkimi podkładami oraz kremami BB,
Warto go mieć w swojej kosmetyczce jeśli zależy nam na zmatowieniu naszej skóry oraz aspekcie pielęgnacyjnym. Nie zauważyłam, aby po nałożeniu tego pudru następował u mnie wysyp krostek, a to już bardzo dużo.

Drugi puder natomiast w kamieniu możecie zakupić bez problemu w każdej drogerii. Często również możecie go dostać na promocji. Mowa tu o pudrze RIMMEL STAY MATTE. Jest to mój ulubieniec jeśli chodzi o drogeryjne pudry w kamieniu. Kupuję go już od wielu lat. Nie jest może tak perfekcyjny jak ten z ECOCERY, ale również spełnia swoje główne zadanie, jakim jest matowienie naszej skóry.

RIMMEL STAY MATTE

Skład produktu nie jest aż tak wzorowy jak jego poprzednik ale znajdziemy tu również witaminę E, ekstrakt z ogórka w składzie, więc tragedii nie ma. RIMMEL STAY MATTE wykazuje działanie:
  • matowi skórę, jednak w ciągu dnia potrzebne są drobne poprawki,
  • przy cerze trądzikowej może zapychać pory, ponieważ w składzie posiada PETROLATUM (inaczej wazelina), trzeba o tym pamiętać,
  • dobrze łączy się z podkładami oraz kremami BB,
Produkt jest w porządku, jeśli nie wymagamy zbyt wiele od pudru w kamieniu. Skład przeciętny. Jak większość tego typu pudrów drogeryjnych. Oczywiście moim faworytem jest ECOCERA. Ze względu na skład i działanie, ale jeśli macie problem z zakupieniem tego pudru to ten z RIMMEL STAY MATTE też się u was sprawdzi.


Napiszcie na jaki temat chcielibyście kolejnego posta dotyczącego cery wrażliwej, trądzikowej, skłonnej do podrażnień. Napiszcie co was interesuje w tej tematyce. Postaram się w najbliższym czasie zrealizować temat, który was interesuje. W końcu jestem tu dla was :-)

Komentarze

  1. Kojarzę je, ale sama nie używam pudrów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie musisz używać pudru to jesteś wielką szczęściarą:-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Przydałby mi się puder sypki ecocera, bo lubię kiedy moja skóra jest matowa przez wiele godzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pudek sypki z Ecocery jest świetny, więc polecam

      Usuń
  3. Używam pudru z Ecocery i jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam puder z tej firmy :) Co do postów, to może o maseczkach/składach maseczek do danych rodzajów skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc w sprawie tematu kolejnego posta i czekam na więcej propozycji.Zobaczymy, który temat zwycięży:-) pozdrawiam

      Usuń
  5. Z ecocery mam puder jęczmienny i przyznam, że jest po prostu najlepszym jaki używałam. Sprawia, że skóra jest po prostu satynowa...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jęczmiennego pudru nie używałam, ale skoro go polecasz to koniecznie musze go sprawdzić. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Miałam kiedyś ten puder z Rimmela i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder to już klasyk. Wielu osobom się sprawdza, a i gama kolorystyczna jest dość spora :-)

      Usuń
  7. z ekocery mam bananowy:D i jak tylko dobiję dna obecnego gagatka to biorę się za ten:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę wypróbować ten bananowy bo jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :-)

      Usuń
  8. Nie kojarzę tych pudrów, po szczerze powiedziawszy bardzo rzadko sięgam po takie kosmetyki.
    Zaprezentowane całkiem fajnie się prezentują :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam tego typu produktów żeby utrwalić makijaż, ponieważ sam podkład się zwyczajnie u mnie nie trzyma.Pozdrawiam

      Usuń
  9. znam oba! uwielbiałam też oba ;D ale zdecydowanie jeśli miałabym wrócić do jakiegoś to pewnie ecocera ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ten z Ecocery jest świetny :-) pozdrawiam

      Usuń
  10. Ten puder ecocera kusi mnie od dawna ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten z Ecocera jest bardzo fajny. Dobrze utrwala makijaż, a do tego nie powoduje wysypu krost. Nawet osoby z trądzikiem mogą śmiało go używać.

      Usuń
  11. Miałam te produkty. Spełniły moje oczekiwania i dobrze je wspominam. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie w coś takiego muszę zainwestować, ostatnio moja kosmetyczka robi się coraz grubsza ;-) muszę częściej tu wpadać :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam pudrów, ale słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała nie używać, ale moja cera wymaga zmatowienia w ciągu dnia.

      Usuń
  15. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten puder z ecocery, dla mnie za mocno matuje, ale dla bardziej tłustej cery odm ojej na pewno jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam w planach wypróbować puder Ecocery, ale na razie mam inne do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze go polecam. Przy moim typie skóry spisał się na medal:-)

      Usuń
  18. Ciekawy ten puder z Ecocery. Może się skuszę, choć rzadko używam pudrów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go sprawdzić bo cena nie jest wysoka. Pozdrawiam

      Usuń
  19. Tego z Ecocery nie miałam ,ale ten z Rimmela lubię choć w sumie też go dawno nie miałam ,trochę ciężko go dostać
    Ostatnio się polubiłam z brzoskwiniowym pudrem Eveline ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. Everything looking very nice! 👏👏👏 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  21. O, to ja mam taką właśnie problemową cerę. Dziękuję za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Puder Stay Matte to moja wielka miłość od kilku już lat :) Niezastąpiony, uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już klasyk jeśli chodzi o pudry w kamieniu. Pozdrawiam

      Usuń
  23. używam często stey mate ale przy mojej mieszanej cerze jakiego bym nie użyła to po paru godz efekt błysku murowany ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder fajny, ale nie matuje na długie godziny. W ciągu dnia trzeba robić poprawki.

      Usuń
  24. Tych produktów jeszcze nie miałam ;)
    Chętnie poczytam o cerze wrażliwej i skłonnej do podrażnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś przygotować na ten temat w najbliższym czasie :-) pozdrawiam

      Usuń
  25. Ecocery nie znam, ale po Twojej rekomendacji z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder z Ecocery długo matowi skórę, więc na lato jest idealny:-)

      Usuń
  26. Mam oba w swojej kosmetyczce i jestem bardzo zadowolona. Używam na zmianę od kilku lat. :) Moja cera nie jest jakaś wymagająca, więc sprawdzają się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i tobie oba pudry się sprawdziły. Pozdrawiam

      Usuń
  27. Ecocera znam i bardzo lubię, poza pudrem sypkim ryżowym mam również prasowany jęczmienny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY