Najlepszy krem z filtrem dla naszej skóry twarzy: IWOSTIN SOLECRIN LUCIDIN SPF 50+. Pierwszy krok w walce o młody wygląd.

Iwostin Solecrin Lucidin- krem na przebarwienia spf 50+


Witam wszystkich


Wiosna zawitała już u nas na dobre. Więcej przebywamy na dworze, w ogrodach, na działkach. Spacery z psem też stają się przyjemniejsze i dłuższe. Zaczynamy się zastanawiać czy to już odpowiedni czas na używanie kremów z filtrem, a może jest za wcześnie?

O kremach z filtrem krąży wiele teorii. Jedni są ich zwolennikami, a drudzy uważają, że to zbędny kosmetyk. Ja należę do tej pierwszej grupy. Uważam, że krem z filtrem to podstawa świadomej pielęgnacji oraz ochrony. Jest to krem, który powinien nam towarzyszyć od najmłodszych lat. Im wcześniej dołączymy go do naszej porannej pielęgnacji, tym lepiej.

Ja kremu z filtrem używam w porze wiosenno- letniej już od dziesięciu lat. Najpierw stosowałam filtry niskie, koło spf 20+. Następnie z wiekiem zaczęłam używać mocniejszych. Od pięciu lat używam filtru tej samej marki o spf 50+. Używałam różnych wariantów tego kremu i każdy spisywał się u mnie rewelacyjnie. Mowa tu o kremie ochronnym IWOSTIN SOLECRIN LUCIDIN KREM NA PRZEBARWIENIA SPF 50+. Przeznaczony jest do cery wrażliwej oraz skłonnej do przebarwień.

Ja mam cerę mieszaną z tendencją do dużych zaczerwienień oraz podrażnień. Od lat borykam się pękającymi naczynkami i nadwrażliwością. Krem z tak wysokim filtrem niweluje szkody jakie ponosi moja cera przebywając na słońcu. Możecie mi wierzyć, że jeśli zapomniałabym pewnego dnia nałożyć tego kremu z filtrem, to następnego dnia miałabym ogromne podrażnienia oraz plamy na twarzy. Tak reaguje moja skóra twarzy na słońce. Myślę, że z wiekiem nasiliło się to o wiele bardziej.

Zobaczmy co mówi producent o kremie IWOSTIN SOLECRIN LUCIDIN SPF 50+:

Iwostin Solecrin Lucidin SPF 50+ opis producenta

Krem ten ma bardzo gęstą konsystencję, ale bardzo dobrze się go rozsmarowuje. Dosyć szybko się wchłania, więc jest idealny pod makijaż nawet letnią porą. Nie powoduje świecenia cery oraz mocno nie bieli skóry. Nie zapycha porów oraz nie powoduje powstawania wyprysków, a to dla mnie bardzo ważne, ponieważ przy gęstych kremach mam czasami z tym problem. Tutaj niczego takiego nie zauważyłam. Dobrze chroni skórę przed promieniowaniem słonecznym.

Miałam wiele wariantów tego kremu IWOSTIN SOLECRIN SPF 50+. Zawsze jednak wybierałam ochronę bardzo wysoką SPF 50+. Uważam, że to najlepsza ochrona dla naszej skóry twarzy. Twarz jest delikatna i bardzo szybko reaguję na światło słoneczne. O wiele szybciej się starzeje niż inne partie naszego ciała. Dlatego trzeba o nią dbać odpowiednio, aby zachować młody wygląd. Właśnie do tego służy kremy z filtrem. To pierwszy krok, aby zachować młody wygląd. To również pierwszy krok w świadomej pielęgnacji naszej skóry.

Iwostin Solecrin Lucidin SPF 50+
Krem możecie nabyć w aptekach. Koszt zależy od wariantu jaki wybierzecie, ale jest to około 30 zł. Nie jest to bardzo wysoka cena. Czasami możecie złapać go na promocji. Krem jest wydajny, ale trzeba pamiętać, że tego typu kremy nakładamy grubszą warstwą, aby ochrona zadziałała prawidłowo.

Dajcie znać czy wy również używacie kremów z filtrem, a może nie przywiązujecie wagi do tego typu kremów?

 Piszcie w komentarzach czy tematyka kremów z filtrem was interesuje również do ciała.


Komentarze

  1. looking very nice! Great post ! Thanks for sharing! Stay safe! 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze tego kremu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry.Chroni naszą skórę tak jak powinien.

      Usuń
  3. Chetnie wypróbuje ten krem bo aktualnie szukam czegoś dobrego z filtrem bo też ma problemy z naczynkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten krem jest najlepszy.Używam go od wielu lat.Pozdrawiam

      Usuń
  4. Te kremy dla mnie też są bardzo ważne :) ale tego jeszcze nie miałam.
    Faktycznie te spacery z psiakiem są o wiele przyjemniejsze i ciekawsze wiosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój piesek lubi długie spacery i nie zwraca uwagi na pogodę.Deszcz czy słońce.Spacer musi być:-)

      Usuń
  5. Używam kremów z filtrem. Tego nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna i latem zawsze ale jeszcze nie udało mi się zakupić kremu na ten sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę zdecydowanie nadrobić moje zaległości przy stosowaniu kremów z filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten z Iwostinu.Jest idealny pod makijaż. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Najczęściej po kremy z filtrem sięgam w sezonie letnim. ten chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosowałam tego kremu ale miałam kiedyś inny marki iwostin i sprawdził sie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwostin ma ogólnie bardzo duży wybór jeśli chodzi o kosmetyki. No i cenowo są przystępne :-)

      Usuń
  10. Wstyd się przyznać ale... nie stosowalam dotychczas kremu z filtrem! Muszę to zmienić ;) kosmetyki iwostin są w dobrych cenach więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go już używam od lat.Jest bardzo fajny pod makijaż.

      Usuń
  11. Ja to używam na co dzień takich kremów... Sprawdza się to jako zapobieganie zmarszczkom. Też kosmetyki od https://arganhouse.pl super sprawdzają się przy codziennej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Dziękuję za polecenie kosmetyków. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Oczywiście takie kremy działają prewencyjnie na zmarszczki, więc jak najbardziej polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam ten krem z Twojego polecenia i jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO