Wygodne buty sportowe kupione przez internet- CONVERSE,TIMBERLAND. Na co należy zwrócić uwagę kupując w internecie.



Witam wszystkich

Jak już pewnie zauważyliście jestem wielką fanką butów sportowych. Oczywiście jak każda kobieta kocham szpilki (mam ich sporo w swojej kolekcji), jednak ostatnio moje serce skradły buty sportowe. Teraz, kiedy nie mamy możliwości zakupienia butów stacjonarnie to właśnie internet okazał się zbawienny. Możemy wygodnie siedzieć w domu i oglądać różnego rodzaju obuwie. Wygoda jest tutaj kluczowym słowem i sklepy skrupulatnie to wykorzystują. Jak nie dać nabić się w butelkę? Na co zwracać uwagę robiąc zakupy? Takie, jak i również inne pytania pojawiają się najczęściej w naszej głowie.

Odpowiedź jest bardzo prosta. Powinniśmy korzystać tylko i wyłącznie ze sprawdzonych stron oraz aplikacji. Znane sklepy często oferują atrakcyjne rabaty przy pobraniu ich aplikacji. Ja najczęściej korzystam ze sklepu ZALANDO.  Dlaczego? Mają tam oryginalne marki, spore rabaty oraz często możemy trafić na darmową dostawę. Wybór rzeczy na tej stronie internetowej jest ogromny. Strona ta również personalizuje nasze wyszukiwanie, więc zawsze jesteśmy na bieżąco z promocjami, które nas interesują. Ja z aplikacji Zalando korzystam już około roku.

Ostatnio postanowiłam zamówić buty marki, której jeszcze nigdy nie miałam, a chciałam sprawdzić czy są warte tych pieniędzy. Mowa tu o marce TIMBERLAND. 



Model, który wybrałam to TIMBERLAND 0A1Y7J w kolorze szaro- srebrnym. Co wyróżnia te buty na tle innych? Technologia ich wykonania. W tym modelu wykorzystywana jest specjalna technologia o nazwie ReBOTL. Jest to technologia, która wykorzystuje plastikowe butelki z recyklingu do produkcji lekkiego, ale zarazem wytrzymałego materiału. Jest to również bardzo przewiewny materiał,który nie powoduje pocenia,przemęczenia naszych stóp.

Jak się o tym dowiedziałam to jeszcze bardziej pokochałam ten model. Mogę wam śmiało powiedzieć, że buty są bardzo lekkie, wręcz niewyczuwalne na stopie. Dają komfort noszenia i są bardzo przewiewne. Nosiłam je wiele godzin w pracy i o dziwo stopa oraz skarpeta była sucha. Cena butów to około 300 zł. Mało, dużo to już kwestia indywidualna. Jednak moim zdaniem są warte swojej ceny. Wierzch butów wykonany jest z naturalnej skóry, natomiast podeszwa jest piankowa. Co daje niesamowity komfort podczas chodzenia. 

Kolejny model, który zamówiłam również na Zalando to tym razem trampki. Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam coś o szalonym kolorze żółtym.



Mój model to CONVERSE 165456C. Zamówiłam je w bardzo żywym kolorze żółtym i nie żałuję. Idealnie pasują do czarnych oraz szarych jeansów, ciemnych sportowych sukienek. Wiem, że będę często je nosić, kiedy na dworze zrobi się odrobinę cieplej. Trampki są oczywiście materiałowe. Z tego co zauważyłam materiał jest bardzo sztywny, a obszycie solidne. Nie widać nitek przy wykończeniach, a niestety przy innych markach trampek czasami to jest widoczne. Podeszwa wykonana jest z grubej gumy, dzięki czemu amortyzuje stopę od podłoża. Ja akurat lubię dosyć grube podeszwy. Po prostu jest to dla mnie wygodniejsze. Oczywiście to kwestia indywidualna.

Zakupy w Zalando przebiegły bez problemów. Buty otrzymałam po około 3 dniach. Zapakowane były oczywiście w kartony, więc nie ma tu mowy o jakimś wybrakowanym towarze po promocji. Obuwie nie posiadało śladów użytkowania, przymierzania. Kartony były całe, bez żadnych uszkodzeń czy wgnieceń, więc nie musicie się bać, że towar nie jest wysokiej klasy. Zalando dba o swoich klientów i to po ich towarach widać. Dajcie znać w komentarzach jakie wy macie doświadczenia z Zalando.

Na co w takim razie zwrócić uwagę kupując przez internet? Oto moje podpowiedzi:

  • Strona internetowa, z której planujecie zamówić rzeczy powinna posiadać adres oraz numer telefonu. Brak takiej informacji może świadczyć o oszustwie,
  • Cena asortymentu jest o 80% niższa niż u konkurencji. Może to świadczyć o podróbkach,
  • Zapoznaj się z regulaminem sklepu. Nawet nie wiecie co potrafi kryć się w takich regulaminach.
  • Szukaj opinii sprzedawcy. Brak opinii powinien być dla nas sygnałem alarmowym,
  • Sposób dokonania płatności za towar powinien również być dostępny przy odbiorze lub odbiór osobisty w punkcie danego sklepu,
  • Korzystaj ze sprawdzonych stron internetowych,
To oczywiście tylko moje  podpowiedzi na co powinniście zwrócić uwagę kupując przez internet. To tak naprawdę tyczy się każdego asortymentu. Bądźmy czujni i korzystajmy z opinii innych osób, podczas robienia zakupów. Wiedza innych jest w tym wypadku bardzo cenna, a my możemy zaoszczędzić pieniądze oraz nerwy.




Komentarze

  1. super post szczególnie na czas kwarantanny!

    Ostatnio sama wróciłam do pisania, więc zapraszam do mnie VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zamawiam butów przez Internet. Muszę je przymierzać, bo mam problem z lewą nogą. A nie chce mi się potem bawić w odsyłanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Mama ma podobny problem i wiem jakie to jest kłopotliwe. Zawsze można coś upatrzyć w sklepie stacjonarnym, a następnie zamówić taniej na internecie. Tak wiem straszna praktyka :-)

      Usuń
  3. Mam trapery od marki Timberland i jestem bardzo zadowolona. Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że mają w ofercie takie fajne adidasy. Model na który się zdecydowałaś jest totalnie w moim stylu! Chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adidasy są bardzo dobrej jakości.Polecam i pozdrawiam

      Usuń
  4. Kupowanie butów przez internet to świetna i bezpieczna opcja. Wystarczy tylko dobrze znać swój rozmiar.
    https://jebut.pl/Laura-Messi/pr/161

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bardzo lubię ten model obuwia. Bardzo komfortowo się je użytkuje. Teraz jednak postanowiłam coś zmienić w swojej garderobie i zamierzam zamówić sobie nike air max thea. Mam nadzieję, że trafię z rozmiarem i że będą wygodne. Trzymajcie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym kupić mężowi w prezencie buty asics męskie , ale tak naprawdę nie znam się zbytnio na markach produktów. Wyglądają na całkiem porządne i jemu się podobały w sklepie. Chyba więc je zamówię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO