THE ORDINARY serum z witaminą C 30% fenomen czy reklama?



Witam wszystkich


Dziś przychodzę do was z szybką recenzją serum z witaminą C 30% marki THE ORDINARY. Na czym polega fenomen tej marki oraz tego serum, czy to tylko zwyczajny chwyt marketingowy?
Dziś spróbujemy sobie na to pytanie odpowiedzieć.

Chyba każdy z nas słyszał lub używał jakiś produktów marki The Ordinary. Marka ta w ostatnim czasie stała się bardzo modna na YouTube, forach internetowych, blogach. Zachwytów nie ma końca.
Kosmetyki tej marki cechują się prostymi składami, ponadczasowym opakowaniem. Są wolne od parabenów, siarczanów i innych alergenów, które nie wpływają dobrze na naszą skórę oraz zdrowie.

Kosmetyki The Ordinary mają naturalne składy i nie są testowane na zwierzętach. Tego możemy się dowiedzieć na ich oficjalnej stronie. Jest to bardzo duży plus. Większość osób pokochała te kosmetyki właśnie za to, że nie nabija konsumenta w przysłowiową "butelkę". Prosty konsument od samego początku wie co kupuje i za co płaci. Ceny są bardzo przystępne i często możemy natrafić na różnego rodzaju promocję.

Serum z witaminą C The Ordinary kupiłam w drogerii Pigment. Mają tam bardzo bogaty asortyment, jeśli chodzi o te kosmetyki.


Serum z witaminą C 30% ma konsystencję silikonową.Kupiłam dosyć spore stężenie kwasu L- askorbinoweg, ale nie powodowało to u mnie żadnego uczulenia, zaczerwienienia. Na moją cerę działa bardzo dobrze. Co zauważyłam podczas jego stosowania?

  • rozjaśnił delikatnie przebarwienia po słoneczne, z którymi borykam się od dłuższego czasu,
  • naczynka przestały być tak bardzo widoczne,
  • rumień praktycznie zniknął z mojej twarzy,
  • odświeżenie kolorytu cery,
  • cera nabrała blasku i wygląda jakby młodziej,
  • lekkie wybielenie.
Co warto podkreślić, że to serum nie zawiera alkoholu ani żadnych olejów, które  mogłyby zapychać problematyczne skóry. Według mnie to serum świetnie się sprawdzi dla cer:

  •  dojrzałych, 
  • z wypryskami i problemami skórnymi,
  • z pękającymi naczynkami,
  • szarych, pozbawionych blasku.
Tak naprawdę to serum jest uniwersalne i mogą je stosować wszyscy. Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Nie wiem czy nadaje się pod makijaż, ponieważ nie stosowałam go w ten sposób. Staram się produkty z witaminą C stosować tylko na noc.

Podsumowując marka The Ordinary jest szczera i na pierwszym miejscu stawia świadomość konsumenta, a to już bardzo dużo. Nie stawia na puste deklaracje. Dba o środowisko i zwierzęta ( w mniejszym lub większym stopniu, ale dba). Składy są proste i ogólnie dostępne dla każdego. Tu nie ma ściemy.


Dajcie znać co wy myślicie o marce The Ordinary oraz ich produktach. Ja go wam szczerze polecam. Jest to dobry produkt w niskiej cenie.


Komentarze

  1. Skusiłam się na kilka produktów tej marki i szczerze mówiąc kupiłam je pod wpływem reklamy, jednak totalnie przypadły mi do gustu. Mam serum pod oczy oraz to z witaminą C, o którym piszesz. Jestem bardzo zadowolona. Fajne działanie i dobra cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie produkty mają bardzo dobrej jakości. Składy świetne, a cena nie powoduje zawału. Warto sprawdzić ich produkty. Serum z witaminą C mają genialne:-) pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO