Kolorowe paznokcie na wiosnę- szybka stylizacja paznokci w macie



Witam wszystkich

Za oknem piękna pogoda, która zmobilizowała mnie do pomalowania paznokci w kolorowe wzorki. Pomimo ciężkich czasów postanowiłam pomalować paznokcie w optymistyczne wzorki, które poprawią humor i dodadzą energii. Jeśli wy, tak jak ja lubicie wesołe, kolorowe paznokcie to zapraszam do czytania, jak zrobić to samemu.

Wzorek jest bardzo prosty do wykonania i tani. Nie potrzebujecie zbędnych akcesoriów.Do zrobienia paznokci potrzebujecie tylko:

  • baza pod lakier SATIN TOP COAT,
  • piękny kolor morski SINSAY 07X PALE GREEN,
  • biały lakier GOLDEN ROSE NR. 76,
  • lakier nawierzchniowy LOVELY MATTE lub jeśli wolicie błyszczący lakier nawierzchniowy to polecam SALLY HANSEN NO CHIP,
  • Farbki akrylowe,
  • sonda WIBO,

Zaczynamy od przygotowania paznokci.Ja zazwyczaj zmiękczam swoje skórki w kąpieli wodnej, do której dodaję odrobinę soku z cytryny. Następnie odpycham skórki (nigdy ich nie wycinam). Oczywiście następną czynnością jest opiłowanie paznokci do wybranego przez nas kształtu. Kolejnym krokiem jest nałożenie bazy, odżywki SATIN TOP COAT, która świetnie wyrównuje nasz paznokieć oraz przedłuża przyczepność lakieru właściwego.


Na wszystkie paznokcie oprócz paznokcia na palcu serdecznym, pokrywam SINSAY 07X PALE GREEN. Piękny odcień morski, który wprowadza nas lekko w nastrój wakacyjny. Nakładam jego trzy warstwy i czekam aż wyschnie. W tym czasie nakładam na paznokieć, na palcu serdecznym biały lakier GOLDEN ROSE NR. 76. Nakładam jego również trzy warstwy. Lubię akurat tej marki lakier biały, ponieważ po czasie nie żółknie. Miałam wiele razy sytuacje z innymi białymi lakierami, które po kilku dniach żółkły. Co oczywiście bardzo brzydko wyglądało i cała stylizacja była zniszczona. Przy stosowaniu tego lakieru nic takiego się nie dzieję. Obojętnie na jaką odżywkę, bazę nałożycie lub jakim lakierem nawierzchniowym go pokryjecie.

Po wyschnięciu obu lakierów przechodzę do zdobienia. Wybrałam kilka kolorów farbek akrylowych, aby stylizacja była bardziej wesoła i optymistyczna. Farbki akrylowe mam już bardzo długo. Nic się z nimi nie dzieje, nie gęstnieją i nie trzeba ich niczym rozcieńczać. Wystarczy odrobinę wycisnąć na podkładkę, mały talerzyk i gotowe.



Akurat do mojej stylizacji wybrałam następujące kolory:

  • piękny odcień granatu- ULTRAMARINE BLUE,
  • odcień głębokiej zieleni- VIRIDIAN,
  • nasyconą czerwień- CRIMSON RED,
  • ognistą żółć- LEMON YELLOW,
Jeśli oczywiście macie farby akrylowe innej marki to z łatwością dobierzecie sobie podobne kolory. Grubszą końcówką sondy WIBO robię kropeczki. Staram się, aby były w miarę równe. Kiedy już wszystkie paznokcie są pokryte kolorowymi kropeczkami to nakładam na nie lakier nawierzchniowy. Tym razem postawiłam na mat i dlatego wybrałam LOVELY MATTE. Tego lakieru możecie użyć na każdy lakier podstawowy. Matuje dosłownie wszystko. Fajna opcja, kiedy nie chcemy kupować osobnych lakierów kolorowych w macie. Wystarczy ten lakier, aby wyczarować mat z każdym lakierem jakiego macie u siebie w kolekcji. Jest tani i nie zrujnuje waszego portfela.Dodam, że ten lakier przyspiesza wysychanie, więc po nałożeniu możemy wracać do naszych codziennych czynności.

Myślę, że taka wesoła stylizacja paznokci przyda nam się, w tak trudnym dla nas czasie. Kiedy okres Świąteczny jesteśmy zmuszeni spędzić z dala od naszych najbliższych.

Korzystając z okazji, ponieważ post ukaże się w lany poniedziałek, chciałam wam życzyć spokojnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych, aby nadzieja prowadziła nas ku lepszemu jutru.



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO