Stylizacja paznokci w odcieniach brązu-AVON, SIMPLE BEAUTY



Witam wszystkich

Oto moja propozycja stylizacji paznokci w odcieniach brązu. W dobie ostatnich wydarzeń na świecie chciałam wam zaproponować małą odskocznie od trudów dnia codziennego. Taką stylizację możecie sobie wykonać w bardzo szybki sposób. Nie jest w niej nic skomplikowanego. Idealnie nadaję się na co dzień. Do wykonania powyższej stylizacji użyłam:

  • SATIN TOP COAT-użyty jako baza pod lakier,
  • SIMPLE BEAUTY,
  • AVON PRO COLOUR,
  • SALLY HANSEN NO CHIP TOP COAT- użyty jako lakier nawierzchniowy,
  • ZŁOTE OZDOBY DO PAZNOKCI,

Najwięcej czasu zajmuję przygotowanie paznokci. Przynajmniej w moim przypadku. Na początku odpycham skórki oraz piłuję paznokcie. Jak już wiecie ja nie wycinam skórek. Nigdy tego nie robiłam i uważam, że jeśli nie musicie to nie róbcie tego. Następnie nakładam bazę SATIN TOP COAT. Baz używam różnych, w zależności jakie są w promocji. Ta jest tania i nabyłam ją w internecie już jakiś czas temu. Mogę wam powiedzieć, że nie gęstnieje. Konsystencja jest bardzo lejąca i trzeba uważać, aby nie zalać skórek. Musicie o tym wiedzieć, ponieważ dla niektórych osób może to być uciążliwe.


Kolejnym krokiem jest nałożenie lakierów właściwych. Cztery paznokcie pokrywam lakierem AVON  PRO COLOUR, a paznokieć na palcu serdecznym pokrywam ciemnym brązem SIMPLE BEAUTY. Avon pro colour trzeba nałożyć kilka warstw żeby uzyskać ładny, jednolity kolor. Lakier ma sporą pojemność, więc powinien starczyć na wiele stylizacji. Ma bardzo ładny ciepły odcień brązu, ciemnego beżu. Idealny do stylizacji paznokci na co dzień. Kupiłam go oczywiście metodą wysyłkową.

Lakier Simple Beauty ma odcień ciemnego brązu z delikatnymi drobinkami. Dwie warstwy nałożone na paznokieć wystarczą, aby pokryć go w całości. Niestety nie powiem wam gdzie go kupiłam, ponieważ mam go od bardzo dawna i prawdopodobnie został zakupiony na jakimś bazarku. Jestem pewna, że w drogeriach znajdziecie mnóstwo podobnych lakierów za niewielkie pieniądze.


Na wszystkie paznokcie dodałam ciemno złote dodatki, aby stylizacja wyglądała na bardziej bogatą i elegancką. Jeśli nie chcecie nie musicie dodawać takich zdobień. To tylko moja propozycja. Wszystkie paznokcie pokryłam SALLY HANSEN NO CHIP TOP . Top jest bardzo trwały, jak zresztą wszystkie lakiery nawierzchniowe tej marki. Mogę wam je szczerze polecić. Kupicie je w większości drogeriach oraz przez internet.

Mam nadzieję, że stylizacja wam się podoba i w wolnej chwili będziecie chciały odwzorować moją propozycję. Jeśli chcecie moje wiosenne propozycje wzorków na paznokcie to piszczcie w komentarzach. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO