Maski i odżywki pielęgnujące do włosów. Tanie i dobre-KALLOS, DR. SANTE



Witam wszystkich


Pielęgnacja włosów to temat, który często jest poruszany na forach internetowych, blogach, w czasopismach. W dzisiejszych czasach piękne i zdrowe włosy są bardzo ważnym elementem, który często spędza nam sen z powiek. Każda z nas chce mieć grube, zdrowe włosy. Niestety matka natura nie jest łaskawa dla wszystkich i jeśli chodzi o nasze włosy to bywa różnie.

Ja jak już wiecie farbuje moje włosy na blond. Miałam etap w moim życiu, kiedy włosów w ogóle nie farbowałam, ponieważ myślałam, że właśnie owo farbowanie powoduje u mnie wzmożone wypadanie włosów. Niestety nie farbowanie włosów w niczym mi nie pomogło. Włosy nadal wypadały mi garściami. Branie witamin i suplementów pomagało mi dosłownie na chwilę. Szybko wracałam do punktu wyjścia. Kiedy byłam już na skraju załamania wybrałam się do endokrynologa, który zlecił mi badania tarczycowe. Wtedy okazało się, że mam niedoczynność tarczycy. Jeśli chcecie więcej o tym usłyszeć to napiszcie mi w komentarzach to zrobię osobnego posta na ten temat. Dlatego diagnostyka, diagnostyka i jeszcze raz diagnostyka.

Jeśli chodzi o moją pielęgnację włosów to od kliku lat jestem wierna maskom firmy KALLOS. Miałam juz różne ich warianty i ze wszystkich byłam zadowolona. Teraz akurat mam maskę KALLOS BANANA oraz KALLOS MULTIVITAMIN. Dwie świetne maski, które kosztują do 15 zł o pojemności 1 litra, więc na prawdę spora pojemność.

KALLOS BANANA


Maska ta pięknie i intensywnie pachnie bananem. Ja uwielbiam ten zapach. Napawa mnie pozytywną energią i czuję się jakbym była na egzotycznych wakacjach. Jak sama nazwa wskazuje zawiera ekstrakt z banana.  Składniki aktywne to witaminy A, B1, B2, B3, B5, B6, C, E. Zawiera również olej z oliwek no i wspomniany wcześniej ekstrakt z banana. Maska jest idealna dla blondynek, ponieważ delikatnie rozjaśnia włosy. Nie zauważyłam jakichś spektakularnie jaśniejszych włosów, ale na pewno bardziej się błyszczą niż po innych maskach.

Konsystencja maski jest bardzo gęsta, nie spływa z włosów. Ja zazwyczaj trzymam ją do 15 minut na włosach na mokro, ale również stosuję ją na nie umyte włosy, na godzinę przed myciem. Działa jak opatrunek na włosy. Świetnie je nawilża, ale nie obciąża, co jest dla mnie szalenie istotne, ponieważ nie lubię oklapniętych włosów. Zapach na włosach nie utrzymuje się długo, więc jeśli nie podoba wam się zapach bananowy to nie musicie się martwić.

KALLOS MULTIVITAMIN


Kolejna maska tej firmy. Maska ma za zadanie wzmocnić nasze osłabione włosy. Składniki aktywne to witamina B3, B5,B6, C, E. Zawiera również olej awokado, ekstrakt z żeń-szenia, cytryny i pomarańczy. Dobrej jakości maska, która wzmacnia włosy i nadaję im piękny blask.  Konsystencja maski jest kremowa i gęsta. Dobrze rozprowadza się na włosach i nie spływa z nich. Odżywia nasze włosy i regeneruje. Idealna do długich włosów, ponieważ ułatwia rozczesywanie. Nie obciąża.

DR. SANTE COCONUT 


Ostatnia moja propozycja to coś na szybko, kiedy nie mamy czasu na maskę, a chcemy odżywić nasze włosy. Ta odżywka ma piękny kokosowy zapach, który uwielbiam. Odżywka zawiera olej kokosowy, które silnie nawilża oraz regeneruje nasze włosy. Nie trzeba jej długo trzymać na włosach, aby nasze włosy otrzymały porcję nawilżenia. Ja ją trzymam na wilgotnych włosach do 5 minut. Następnie spłukuje i gotowe. Zauważyłam, że po tej odżywce lepiej układają mi się włosy i stylizacja ich jest o wiele przyjemniejsza. Bardziej też kręcą mi się włosy. Pewnie to przez to, że w składzie mamy olej kokosowy, który moje włosy kochają. Odżywka jest gęsta i pięknie pachnie. Kosztuję do 20 zł z tego co pamiętam.


To już moje wszystkie propozycje masek i odżywek dla wymagających osób. Napiszcie jakie waszym zdaniem są dobre odżywki. Może następnym razem zrobię recenzję wybranej przez was maski lub odżywki do włosów.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO