Jesienna stylizacja paznokci- prostota i elegancja z matowym wykończeniem.BELL, WIBO, LOVELY, MISS SPORTY,



Witam wszystkich


Jesień to idealny czas na stonowaną kolorystykę na naszych paznokciach. Zielenie w różnych odcieniach idealnie odzwierciedlają jesienną kolorystykę i dlatego dziś przychodzę do was właśnie z taką propozycją. Wzór, który prezentuję jest bardzo łatwy w wykonaniu o czym się zaraz sami przekonacie.

Jak zawsze zaczynamy najpierw od przygotowania naszych paznokci. Jest to najważniejszy punkt w całej stylizacji. Dobrze przygotowane paznokcie będą lepiej przyjmować lakier i dłużej pozostaną nieskazitelne. Odsuwamy skórki, ja nigdy ich nie wycinam jak już pewnie wiecie. Nadajemy naszym paznokciom pożądany kształt i przechodzimy do stylizacji paznokci.


Do zrobienia tej stylizacji nie potrzebujecie wiele:

  • MISS SPORTY NAIL EXPERT 5 IN 1- MOJA ULUBIONA ODŻYWKA
  • WIBO SUMMER EXTREME NAILS NR 484
  • BELL HYPOALLERGENIC LONG LASTING NR 18
  • LOVELY MATTE TOP COAT
  • PĘDZELEK
  • GWIAZDKI ZIELONE
Najpierw nakładamy odżywkę na paznokcie. Jeśli nie macie może to być jakaś baza do paznokci. Ważne, aby nasz paznokieć posiadał barierę przed nałożeniem lakieru kolorowego. Ja nakładam odżywkę do paznokci MISS SPORTY NAIL EXPERT 5 IN 1. To moja ulubiona odżywka i chyba z dziesiąte opakowanie. Jest świetna i bardzo wam ją polecam. Świetnie utwardza oraz zabezpiecza nasz paznokieć. Jest to dla mnie bardzo ważne, aby nie niszczyć płytki.


Następnie na kciuk,palec wskazujący oraz mały palec nakładam BELL HYPOALLERGENIC LONG LASTING NR18. Jest to piękny głęboki zielony kolor. Ciemny i bardzo klasyczny. Lakier jest trwały, dobrze się nim maluje. Wystarczą dwie warstwy, aby kolor był wyraźny i nasycony. Świetny lakier w rozsądnej cenie.

Na koniec naklejam gwiazdki, które kiedyś kupiłam w internecie. Przyklejam je za pomocą odżywki MISS SPORTY, którą wcześniej nałożyłam jako bazę. Nakładam kropelkę tej odżywki i następnie naklejam gwiazdkę. Przyciskam ją i chwilę przytrzymuje. To mój sposób, aby tego rodzaju ozdoby trzymały się. Kiedyś używałam specjalnych klejów do tipsów, żeli lub innych specyfików, ale ten sposób jest najlepszy no i najtańszy. Polecam spróbować.


Kolejnym etapem jest pomalowanie paznokci na palcu środkowym oraz serdecznym WIBO SUMMER EXTREME NAILS NR 484.  Jest to piękny i wyrazisty jasno zielony kolor, który momentami wpada w taką brudną zieleń, ale to właśnie w tym lakierze jest najładniejsze. Nieoczywisty kolor. Nakładam dwie warstwy tego lakieru i czekam aż dobrze wyschnie. Następnie na połowę paznokcia nakładam ciemny zielony lakier z Bell, a na drugą połowę wibo. Biorę cienki pędzelek i mieszam delikatnie ze sobą kolory. Staram się zrobić delikatne przejścia.


Teraz czas na moją perełkę, którą odkryłam już jakiś czas temu. Długo szukałam topu, który by dawał matowe wykończenie. Zazwyczaj były lakiery kolorowe, które dawały taki efekt lub lakiery hybrydowe, za którymi nie przepadam. Uparłam się, że znajdę taki top, ale do zwykłych lakierów no i udało mi się znaleźć. To LOVELY MATTE TOP COAT. Jest bardzo praktyczny i łatwo się nim maluje. Ma mleczną konsystencje, ale nie zmienia koloru naszego bazowego lakieru, więc nie musicie się martwić, że kolor się zmieni. Kolor naszego lakieru bazowego pozostaje bez zmian.
Ten matowy top coat dodatkowo wysusza nasz lakier, więc nie musimy długo czekać, aby wrócić do naszych codziennych spraw. Maluje się nim szybko i sprawnie bez żadnych problemów.

Dajcie znać w komentarzach czy też tego topu używałyście. Oto moja jesienna propozycja na paznokcie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO