Wygodne trampki damskie-Big Star, Only, Converse



Witam wszystkich


Choć za oknami lato jeszcze w pełni to poranki i wieczory bywają już chłodne. Na takie chłodniejsze dni idealne są właśnie trampki. Nie dość, że są wygodne to jeszcze pasują praktycznie do każdej stylizacji. Ja lubię je łączyć z eleganckimi sukienkami, aby trochę przełamać taki "sztywny" styl.

Kiedyś, gdy byłam młodsza nawet nie chciałam słyszeć o czymś takim jak trampki. Wtedy kojarzyły mi się one z podwórkową grą w piłkę nożną, bieganiem po trawnikach i wesołą zabawą na podwórku. Do Cioci na urodziny taka opcja odpadała. Zapewne, gdybym wtedy założyła takie buty pół rodziny by się na mnie obraziło. Teraz, gdy jestem starsza i "mądrzejsza" to wiem, że moda właśnie jest po to by łamać takie konwenanse. 

Moimi ulubionymi trampkami są trampki Big Star. Mam je w odcieniu czerwonym oraz białym.



  • Model czerwony to  Big Star T274020R36
  • Model biały to  Big Star T274022R36 
Trampki są bardzo wygodne i noszę je do wielu stylizacji. To model chyba ponad czasowy bo jeśli chodzi o trampki w kolorze białym to już moja trzecia para. Kupuje je już od wielu lat i nadal jestem zadowolona. Jeśli jesteście ciekawi to te modele kupiłam w sklepie stacjonarnym Big Star w Gdańsku w sklepie Designer Outlet Gdańsk. Polecam ten sklep bo często są tam bardzo duże promocje na różny asortyment. Jeśli mieszkacie w pobliżu Gdańska to warto tam zajrzeć.
Jeśli chodzi o trampki to są bardzo wytrzymałe. Przeżyły nie jednego grilla lub batalie po sklepach. Często w nich chodzę i nic się z nimi nie dzieje. Mój rozmiar w tym modelu to 36.

Kolejna para trampek to Converse.



  • Converse model 537107C
Świetne trampki, które mam już drugi rok. Wykonane są ze skóry naturalnej przez co są bardzo wygodne i eleganckie wbrew pozorom. Nie rozklejają się i nie zauważyłam żeby przez użytkowanie wyglądały na zniszczone. Lubię je właśnie za to, że są wykonane ze skóry naturalnej bo nawet deszcz im nie straszny. Wiem co mówię bo wiele razy biegłam w nich po kałużach na przystanek autobusowy. Te trampki kupiłam w stacjonarnym sklepie  KS Sport w Malborku. Nie pamiętam ceny, ale pewnie kupiłam je na promocji. Tak jak zwykle.

Ostatnia para moich ulubionych trampek to Only.



  • Only model 15172373
Od dawna chciałam mieć żółte trampki, ale ciężko było zdobyć ten kolor w rozsądnej cenie. Długo poszukiwałam w sklepach stacjonarnych i w internecie takiego koloru. Mam mały rozmiar stopy, więc miałam duży problem żeby je zdobyć. Pewnego dnia trafiłam na stronę zalando i ku mojemu zdziwieniu były tam właśnie te cudeńka.

Trampki są wykonane z porządnego materiału. Podeszwa jest gumowa i bardzo mocna. Trampki wygodne, a ta koturna nadaje im charakteru. Fajnie komponują się z jasnymi ciuchami oraz czarnymi.Idealne na lato oraz na chłodniejsze dni. Ciekawa opcja dla standardowych kolorów trampek.

Dajcie znać jak podobają się wam takiego typu posty. Co myślicie o noszeniu trampek np. do pracy?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO