Moje propozycje jesiennych wzorków na paznokcie.AVON, CELIA, EVELINE,MISS SPORTY, WIBO



Witam wszystkich

Dziś przychodzę do was z propozycją jesiennych wzorków na paznokcie. Chociaż jeszcze mamy lato to dni robią się już coraz krótsze. Dlatego fajnie jest zorganizować sobie wolny czas właśnie ma malowanie naszych pazurków. Spędzając w ten sposób czas odstresujemy się i dodatkowo będziemy mieć pięknie pomalowane paznokcie.

Wszystkie propozycje jakie wam zaproponuję są przy użyciu następujących lakierów:


  • AVON MARK GEL SHINE NR. OVER INTENSIFIED
  • AVON MAGIC EFFECTS NR. SEQUIN 
  • CELIA WINYLOWY LAKIER DO PAZNOKCI ON TOP NR. 51
  • EVELINE COLOR EDITION NR.922
  • MISS SPORTY MATTE NR. 004
  • MISS SPORTY GEL SHINE NR. 576
  • WIBO GEL NR. 12
  • WIBO EXTREME NAILS NR. 20
Wszystkie powyższe lakiery możecie kupić w drogerii ROSSMANN, AVON. Kosztują one od kilku złotych do kilkunastu (AVON).

Pierwsza moja propozycja jest utrzymana w tonacji ciemnej, Czarno siwe paznokcie, które prezentują się bardzo elegancko.


Taki wzór jest bardzo prosty w wykonaniu.Malujemy nasze paznokcie wybranymi kolorami, następnie na każdym paznokci bardzo cienkim pędzelkiem zaczynamy malować linie, które później wypełniamy, aby były grubsze. To tylko od nas zależy jak będzie wyglądał wzór. Czy wzory będą grubsze czy może cieńsze. Tu ogranicza nas tylko wyobraźnia. Jaśniejszy siwy geometryczny wzór wykonałam farbkami akrylowymi. Zmieszałam kolor biały z czarnym. Oczywiście dodając więcej bieli, aby wyszedł jaśniejszy.

Do wykonania takich paznokci potrzebujecie:

  • farbek akrylowych czarnej oraz białej
  • cienkiego pędzelka do zdobień
  • MISS SPORTY MATTE NR. 004
  • WIBO GEL NR.12
Jak widzicie wcale nie trzeba dużo lakierów, aby stworzyć coś fajnego na naszych paznokciach. Czarno siwe paznokcie zawsze wyglądają dobrze, klasycznie oraz elegancko. Nadają się na imprezę, do pracy ale również na większe wyjścia.

Kolejna propozycja jest dla osób, które lubią poszaleć z kolorem. Kto powiedział, że jesień musi być nudna? Ja lubię czasami takie nie oczywiste rozwiązania jeśli chodzi o malowanie paznokci.


Ta stylizacja jest bardzo prosta. Ja pomalowałam palec wskazujący oraz mały palec na ciemny fiolet. Na palec serdeczny nałożyłam piękny lakier brokatowy. Jest bardzo dobrej jakości. Nie trzeba nakładać wielu warstw, aby uzyskać krycie. Na palec środkowy oraz kciuk nałożyłam jasny fioletowy lakier oraz naklejki motyli. Wy oczywiście możecie zrobić własną kombinację i inaczej nałożyć lakiery. Ważne jest tu po prostu połączenie tych kolorów, które są piękne. Jeśli chcecie zrobić taki wzór to potrzebujecie:
  • naklejki wodne motyli z AllePaznokcie.pl
  • EVELINE COLOR EDITION NR. 922
  • MISS SPORTY GEL SHINE NR.576
  • WIBO EXTREME NAILS NR.20
Kolejna moja propozycja jest w tonacjach zielonych. Jest również prosta do wykonania, ale efektowna.


Na kciuk, palec serdeczny oraz środkowy nałożyłam perłowy zielony lakier, który tworzy piękną taflę oraz stanowi doskonałe tło dla lakieru brokatowego. Lakier brokatowy został nałożony na palec wskazujący i mały. Jedna warstwa samego brokatu została również nałożona na wcześniej pomalowany paznokieć lakierem zielonym (palec serdeczny). Do wykonania takich paznokci potrzebujemy:
  • AVON MARK GEL SHINE NR. OVER INTENSIFIED
  • AVON MAGIC EFFECTS NR. SEQUIN 
Następna propozycja jest bardzo elegancka i stylowa. Lubię tego typu kolorystykę na tzw. wielkie wyjścia. Żeby ją zrobić nie trzeba mieć specjalnych zdolności plastycznych czy być zawodową manikiurzystką. Wystarczy wyobraźnia.


Na kciuk i palec wskazujący nałożyłam grafitowy lakier oraz ozdobne paski, które możecie kupić na internecie lub w sklepach profesjonalnych. Ja swoje zamówiłam na internecie za parę złotych. Nie były one drogie, a dostajemy w pakiecie kilka metrów, więc starczy na wiele różnych stylizacji. Ja mam już swoje kilka lat i zużycie jest praktycznie zerowe.
Na palec środkowy nałożyłam farbkę akrylową. Zmieszałam czarną i białą, aby uzyskać idealny odcień. Na palcu serdecznym jest piękny ciepły odcień perłowo srebrny, który odbija światło i daje efekt chromu. Ostatni nasz palec pomalowany jest tylko lakierem brokatowym. Użyłam tu następujących lakierów:

  • WIBO GEL NR.12
  • FARBKA AKRYLOWA
  • CELIA WINYLOWY LAKIER DO PAZNOKCI ON TOP NR.51
  • AVON MAGIC EFFECTS NR. SEQUIN
Chciałam wam jeszcze pokazać jak pięknie wyglądają moje ulubione brokatowe lakiery AVON MAGIC EFFECTS NR. SEQUIN oraz MISS SPORTY GEL SHINE NR.576.


Zdjęcie zrobione w świetle dziennym. Zwróćcie uwagę jak drobiny brokatu mienią się w butelce. Lakiery mają bardzo dobre krycie. Długo się utrzymują na paznokciach. Ciężko się je zmywa, ale jak dla mnie jest to ogromny plus, ponieważ lubię takie lakiery. Wtedy wiem, że długo będą gościły na moich pazurkach, nie odprysną.

Ostatnia moja propozycja na jesienną aurę jest również weselszą opcją na ponure dni.



  • MISS SPORTY GEL SHINE NR.576
  • EVELINE COLOR EDITION NR.922
  • WIBO EXTREME NAILS NR.20
  • NAKLEJKI WODNE ZE WZOREM KWIATOWYM
Paznokieć na kciuku pokrywamy lawendowym kolorem i ciemniejszym lakierem malujemy na nim kwiatki. Kwiatki malowałam sondą. Jest to sposób najszybszy, ale również najłatwiejszy. Kciuk malujemy bardzo ciemnym fioletem. Kocham ten odcień szczególnie jesienią. Na palec środkowy oraz serdeczny nakładamy nasze naklejki wodne. Ja swoje zamówiłam na internecie na AllePaznokcie.pl. Na mały palec nakładamy ten piękny fioletowy, brokatowy lakier z wibo nr.20. Kupiłam go kiedyś w rossmannie. 


Oto kilka moich propozycji na pomalowanie naszych pazurków tej jesieni. Dajcie znać jakie wy preferujecie kolory na paznokciach jesienią. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO