Ulubione szminki, pomadki oraz pomadki w płynie na lato. Moje rekomendacje- kosmetyczniemonrog

Witam wszystkich

Dziś chciałabym się podzielić z wami moimi ulubionymi pomadkami,pomadkami w płynie, błyszczykami i wszystkimi wariacjami na temat ust.
Zostańcie ze mną

Lato to wspaniały czas, w którym możemy bezkarnie poszaleć z kolorami. Jeśli jesteście zachowawcze w kwestii stroju to możecie z powodzeniem poszaleć z kolorami pomadek.

Dzisiejsze koncerny kosmetycznie ścigają się z nowymi formułami, kolorami, opakowaniem, że człowiek wchodząc do sklepu zwyczajnie nie wie co wybrać. Dlatego z pomocą przychodzę ja.
Wszystkie wymienione przeze mnie pomadki były skrupulatnie przetestowane w upalne dni i dlatego z czystym sumieniem mogę je wam polecić.

Zacznijmy od pomadek w płynie oraz błyszczyków, które teraz stały się bardzo modne i w sumie pełno ich w każdym sklepie. Moimi ulubieńcami stała się seria Rimmel show off nr 102 Nova oraz Rimmel Apocalips nr 501 Stelar. Kolejnym ulubieńcem jest pomadka w płynie Maybelline vivid matte liquid nr 15 electric pink oraz Kobo matte liquid lipstic nr 402 watermelon juice . Kolor jest przecudowny i długo trzyma się na ustach. Kolor idealny na co dzień jak i na szalone letnie imprezy.
Warty również uwagi jest błyszczyk Miss sporty nr 118 Sweat dance oraz Bell Hypoallergenic nr 05 . Dają subtelne wykończenie, idealne na co dzień. 

Oto wszystkie swatche zrobione w świetle dziennym:


Mam nadzieję, że pomorze to wam w wyborze idealnego odcienia.

Teraz czas na pomadki. Jeśli chodzi o letnie kolory to królowały u mnie różne odcienie różu. Uwielbiam ten kolor latem, ponieważ podkreśla opaleniznę i  odmładza. 

Idealną pomadką na lato, którą wam mogę polecić jest pomadka Rimmel nr 360 as you want victoria. Piękny, nasycony kolor idealny na wieczór. Chociaż dla odważnych dziewczyn również na co dzień.
Szalony kolor ma również kolejny mój ulubieniec Avon hi- def plum oraz Bell  nr 06 velvet story.
Delikatniejszym rozwiązaniem, ale również bardzo trwałym będą pomadki Eveline colour celebrites nr 634 oraz Wibo nawilżająca pomadka do ust  nr 07.
Poniżej swatche pomadek:



To już wszystkie wariacje na temat moich ulubieńców do ust na lato. Mam nadzieję, że pomogłam wam przy wyborze koloru, formuły oraz odcienia. Dajcie znać w komentarzach jacy są wasi ulubieńcy. Być może, że do mojej kolekcji dołączy coś z waszego polecenia.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO