Letnie propozycje lakierów do paznokci-wzorki i moje zdobienia

Witam wszystkich


Dziś chciałabym podzielić się z wami moimi ulubionymi lakierami do paznokci na lato. Już dobrych parę lat maluję swoje paznokcie zwykłymi, drogeryjnymi lakierami. Nie wyobrażam sobie wyjść z domu do pracy bez pomalowania paznokci. To już moje takie przyzwyczajenie.

Przez lata testowałam wiele lakierów, odżywek, baz, utwardzaczy do paznokci. Jeśli coś było nowością do paznokci to prawdopodobnie ja również to miałam. To było czyste szaleństwo.
Według mnie jeśli chodzi o trwałość lakierów bardzo duże znaczenie ma lakier nawierzchniowy jakim malujemy paznokcie. Jeśli jesteście ciekawi mojego zdania na ten temat to dajcie znać w komentarzach. Teraz przejdźmy do mojej letniej kolekcji lakierów do paznokci.

Latem uwielbiam szaleć z kolorami, prawdopodobnie jak większość z was. Gdybym mogła to każdy paznokieć miałabym w innym kolorze. Wśród moich ulubieńców możecie znaleźć takie lakiery jak:

  • LOVELY NEON GLOW NR 1
  • GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 5 oraz NR 76
  • BELL AIR FLOW LOTUS EFFRCT
  • SALLY HANSEN XTREME WEAR  NR 420 PACIFIC BLUE
  • BEBEAUTY LONG LASTING
  • LOVELY DELICIOUS NR 5
  • SINSAY WE LOVE NAILS NR FRESH GREEN
  • CHARM LIMIT NR 18 (kupiony na bazarku lakier)
  • SINSAY NR PALE GREEN
  • WIBO EXPRESS GROWTH
  • GOLDEN ROSE FASHION COLOR NR 8



Teraz chciałabym przedstawić wam kilka propozycji jakie możecie stworzyć na dłoniach z tych konkretnych lakierów. Chciałam podkreślić, że wszystkie propozycje jakie wam pokażę są wykonane prze zemnie. Nie zajmuję się profesjonalnie paznokciami i jest to raczej moje hobby. Przejdźmy do rzeczy. Na zdjęciu poniżej wykorzystałam lakiery:
  • LOVELY NEON GLOW NR 1
  • LOVELY DELICIOUS NR 5
  • SINSAY WE LOVE NAILS NR FRESH GREEN

Do tego czarna kreska zrobiona farbką akrylową oraz kropeczki wykonane lakierami, którymi wcześniej malowałam paznokcie. Czyste szaleństwo.

Następna propozycja to róż oraz biel. Ponadczasowa stylizacja. Lakiery użyte to:
  • GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 76
  • BELL AIR FLOW LOTUS EFFRCT

Dokleiłam tylko gwiazdki i paznokieć gotowy. Moim zdaniem taka stylizacja również nadaję się na weselę, przyjęcie. Jest bardzo efektowna oraz elegancka.

Kolejna propozycja jest dla odważnych dziewczyn ,które nie boją się wyróżniać z tłumu. Tutaj pomalowałam paznokcie następującymi lakierami:
  • LOVELY NEON GLOW NR 1
  • LOVELY DELICIOUS NR 5


Czarne wzorki wykonałam ręcznie czarną farbką akrylową. Uważam ,że do tego typu stylizacji farbki akrylowe spisują się świetnie.

Następna stylizacja jest również idealna na letnie dni. Kolory jakie zostały w niej użyte przypominają mi wodę, plażę i wakacje. Użyłam lakierów:

  • GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 76
  • SALLY HANSEN XTREME WEAR  NR 420 PACIFIC BLUE
  • LOVELY DELICIOUS NR 5

Do tego oczywiście doklejone gwiazdki i stylizacja paznokcia jest gotowa.

To już wszystkie moje propozycje letnich stylizacji paznokci. Jeśli chcecie więcej zobaczyć moich pomysłów na paznokcie to dajcie znać w komentarzach. Mam nadzieję, że wy również macie bzika na punkcie paznokci i nie jestem w tym sama.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO