Jak utrwalić opaleniznę

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dziś chciałabym wam opowiedzieć co robię, aby przedłużyć opaleniznę.
 Lato to wspaniały czas,w którym radość z opalania jest największa.Dzięki opaleniźnie lepiej wyglądamy,czujemy się bardziej atrakcyjnie,a nawet wyglądamy szczuplej. Co jednak zrobić żeby taki stan został z nami dłużej? Oczywiście istnieją pewne triki,dzięki którym opalenizna nie opuści nas za szybko.
Mój trik numer jeden:
Peeling ciała-wykonuje go raz w tygodniu.
Uwaga do wykonania peelingu używam naturalnych produktów:fusy po kawie,oliwa z oliwek,olej arganowy. Mieszam wszystko i gotowe. Sklepowego peelingu nie polecę, ponieważ nic się u mnie nie sprawdziło. Natomiast ten peeling napina ciało i maksymalnie je wygładza.
Mój trik numer dwa:
Nawilżaj ciało i jeszcze raz nawilżaj!!!!
Balsamy do ciała,masła,żele,olejki.Wszystko co masz pod ręką.Nie bój się nawilżania.To najważniejszy etap,aby opalenizna była dłużej z tobą.
Polecam mleczko do ciała,które stosuję od lat
ZIAJA MASŁO KAKAOWE.Maksymalnie nawilża i natłuszcza.
Kolejni ulubieńcy to ISANA ELEGANCE krem do ciała oraz EVELINE COSMETICS BOTANIC EXPERT 5 ROŚLINNYCH MLECZEK. Idealne balsamy na lato. Zapachem przypominają mi plażę, wakacje. Lubię do nich wracać nawet zimą.

Mój trik numer trzy to samoopalacz:
Jeśli chodzi o moja przygodę z samoopalaczem to była ona bardzo długa. Jeśli chcecie odrębny post na ten temat to piszcie w komentarzach. Od dawien dawna jednym z moich ulubieńców jest samoopalacz z AVONU. Tak dokładnie z avonu. Nie pozostawia smug, idealnie się go rozciera.Nie jest żółty ani pomarańczowy w odcieniu, jak to czasami bywa z innymi samoopalaczami. Serdecznie go wam polecam.
To już wszystkie moje triki związane z utrzymaniem opalenizny. Dajcie znać jakie są wasze pomysły, aby cieszyć się piękną opalenizną dłużej.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GLAM PALETTE DOUGLAS- paletka o wielu odcieniach kobiecości.

HITY pielęgnacji w 2020 roku; Co się u mnie sprawdziło: DERMEDIC HYDRAIN2, ORIENTANA OLEJEK DO TWARZY, KREM AA Z SELEREM, PEELING KAWITACYJNY BEAUTIFLY

Półhybryda na paznokciach ??? Wielki test paznokciowy. Jak ją prawidłowo wykonać, aby cieszyć się idealnymi paznokciami przez wiele tygodni- NEONAIL

Moje ostatnie zapachowe łupy z ROSSMANNA; Trwałe perfumy w dobrej cenie: NAOMI CAMPBELL, KENZO , MOSCHINO